Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeta benzyna dobrze niszczy gabke filtra , a z tym przekladniowym to juz przesadziles ...to jest Polska pociales koszta ....jeszcze powiedz ze wode bierzesz z rzeki i masz ja za darmoszke a oliwa oczywiscie przepracowana... weekendowo ile godz robisz? 5,6 to mniej wiecej oliwe wymieniasz co 40h !!!??? jest oszczednosc.
OdpowiedzW EXC 400 mialem dwie gabki i obie pralem benzyna ekstrakcyjna i potem plynem do mycia naczn. Mi sluzyly 7 lat i oddalem je nowemu wlascicielowi. Niezniszczone. Magiczne dedykowane plyny skadaja sie glownie z ekstrakcyjnej. Olej do filtra ma byc tlusty i gesty zeby lapal zanieczyszczenia i nie splywal i przekladniowy sprawdza sie doskonale. Magiczny dedykowany olej do filtrow to 80W z niebieskim barwnikiem. Przepracowana oliwe uzywalem po kazdej jezdzie do smarowania lancuchow bezoringowych. I to nie moj cwaniacki wymysl. Rozwiazanie dopuszczane w dawnych materialach Suzuki. Do oringowych stosuje ceramik bo lepiej penetruje . Olej leje swiezy Motorex 10W60 wczesniej Mobila Racing 4T. Kupuje go w hurtowni kartonem, jakies 30% taniej niz w salonach motocyklowych. Podobnie lozyska uniballe, uszczelnienia itp.- wiem o co pytac i dostaje to co trzeba. Wode mam w kranie ze ZWiKU bo nie chcialo mi sie wiercic wlasnej studni glebinowej. W weekend robie na ogol jakies 2 godziny i nie jezdze we wszystkie- mam jeszcze pare innych zajec i pojazdow. Zanim zaczniesz komus sugerowac papuastwo technologiczne, zastanow sie, czy sam nie jestes ofiara agresywnego marketingu bez praktycznej wiedzy warsztatowej i dosc ograniczonych ogolnych horyzontach.
Odpowiedz